OGÓLNE WARUNKI DOKONYWANIA ZGŁOSZEŃ:

  1. Zgłoszenie powinno zostać złożone za pomocą poniższego formularza. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumentację
    zdjęciową zgłaszanych usterek jako załączniki.
  2. Wszystkie pola w niniejszym formularzu powinny być wypełnione w sposób jasny i czytelny.
  3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej, producent zastrzega sobie prawo obciążenia zgłaszającego
    uzasadnionymi kosztami poniesionymi w związku z rozpatrywaniem reklamacji, w szczególności kosztami dojazdu.
  4. Przesłanie zgłoszenia w innej formie niż wskazana lub też nie zawierającego wszystkich wyszczególnionych w powyższym formularzu
    informacji może spowodować wydłużenie procesu reklamacyjnego.
  5. Zgłoszenia gwarancyjne niezawierające informacji o numerze zlecenia/dacie sprzedaży/nr dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.
  6. Weryfikacja zasadności zgłoszenia nastąpi w terminie określonym w karcie gwarancyjnej.
  7. Kontakt z działem serwisu poprzez e-mail serwis@plastimet.com.pl
Dane osoby do kontaktu
Adres montażu

ZGŁOSZENIE WYSŁANE