Zgłoszenie powinno zostać złożone za pomocą poniższego formularza. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumentację zdjęciową zgłaszanych usterek jako załączniki.
Wszystkie pola w niniejszym formularzu powinny być wypełnione w sposób jasny i czytelny.
W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej, producent zastrzega sobie prawo obciążenia zgłaszającego uzasadnionymi kosztami poniesionymi w związku z rozpatrywaniem reklamacji, w szczególności kosztami dojazdu.
Przesłanie zgłoszenia w innej formie niż wskazana lub też nie zawierającego wszystkich wyszczególnionych w powyższym formularzu informacji może spowodować wydłużenie procesu reklamacyjnego.
Zgłoszenia gwarancyjne niezawierające informacji o numerze zlecenia/dacie sprzedaży/nr dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.
Weryfikacja zasadności zgłoszenia nastąpi w terminie określonym w karcie gwarancyjnej.
Kontakt z działem serwisu poprzez e-mail serwis@plastimet.com.pl