Priorytetem w działalności PPU Plastimet Sp. z o.o. jest dążenie do stałego podnoszenia poziomu jakości produktów, usług oraz standardów obsługi klienta w sposób zaplanowany i nadzorowany. Jest to droga do zdobycia pełnego zaufania Klientów i opinii wiarygodnego partnera.
Polityka Jakości
Zarząd firmy PPU Plastimet Sp. z o.o. przyjął politykę zarządzania jakością, której podstawowe zasady stały się obowiązujące dla wszystkich pracowników organizacji. Wdrażając system zarządzania jakością i środowiskiem zgodny z normą PN EN ISO 9001:2008 i PN EN ISO 14001:2004, w czerwcu 2005 roku otrzymaliśmy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością.
Cele jakościowe realizujemy poprzez:
»monitorowanie spełnienia oczekiwań i wymagań naszych Klientów«
»motywowanie pracowników do identyfikowania się z firmą oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych«
»szkolenie pracowników w zakresie wdrożonego systemu zarządzania oraz szkolenia zawodowe«
»prowadzenie auditów wewnętrznych i przeglądów przez kierownictwo w celu potwierdzenia prawidłowego funkcjonowania oraz doskonalenia systemu zarządzania«
»wprowadzanie nowych rozwiązań i działań marketingowych«
»stałe dążenie do optymalizacji procesu produkcji i racjonalne wykorzystanie surowców«
Mamy pełną świadomość naszych celów i dążeń. Stale wprowadzamy skuteczne metody zarządzania, dzięki czemu możemy rozpoznawać i spełniać potrzeby naszych Klientów.
Polityka środowiskowa
PPU Plastimet Sp. z o.o. działa w myśl zasady „Zarządzanie środowiskiem jest jednym priorytetów i kluczowym czynnikiem zrównoważonego rozwoju firmy”
Deklarujemy:
»Działać na rzecz zmniejszenia i zapobiegania zanieczyszczenia środowiska«
»Respektować wymagania związane z ochroną środowiska, wynikające z przepisów prawnych«
»Stosować wszystkie zabezpieczenia mogące zapobiec nadzwyczajnym zagrożeniom dla środowiska naturalnego«
»Obniżać ilość wytwarzanych odpadów i obniżać zużycie czynników energetycznych oraz wody na cele przemysłowe«
»Racjonalizować zużycie materiałów«
Odpowiedzialność społeczna
PPU Plastimet sp. z o.o. jest członkiem Global Contact – inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ, stanowiącej wezwanie skierowane do biznesu, aby w swojej działalności kierował się 10 podstawowymi zasadami z zakresu praw człowieka, praw pracowniczych, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji. Global Contact promuje społeczną odpowiedzialność biznesu (Corporate Social Responsibility – CSR). Więcej informacji można znaleźć na www.globalcompact.org.pl oraz www.unglobalcompact.org