2021-08-18-net-959x340_2c
2022-11-29-Modernity-slider-www-959x340-A
plastimet-nature-slider960x340px-22.06.20
click
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

Zgłoszenie serwisowe/gwarancyjne

 

 

    Imię i nazwisko zgłaszającego *

    Telefon kontaktowy *

    E-mail kontaktowy *

    Firma/os. fizyczna




    Numer zlecenia/umowy *

    Data zlecenia

    Numer Faktury

    Kto montował *

    Czy problem dotyczy usterki mechanicznej *

    TakNie

    Czy problem dotyczy sposobu działania *

    TakNie

    Rodzaj zgłoszenia *

    Usługa serwisowaSerwis gwarancyjny

    Ilość razem *

    Miejsce montażu *



    Telefon kontaktowy *

    Imię i nazwisko osoby kontaktowej

    Dokładny opis usterki/problemu *

    Data wystąpienia usterki/problemu *

    Propozycja sposobu usunięcia usterki *

    We własnym zakresieSerwis producenta

    Dołącz zdjęcia
    (mogą być spakowane zip, 7z, rar, pdf)





    Pola oznaczone * są wymagane

     

    Ogólne warunki dokonywania zgłoszeń:

    1. Zgłoszenie powinno zostać złożone za pomocą powyższego formularza. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumentację zdjęciową zgłaszanych usterek jako załączniki.

    2. Wszystkie pola w niniejszym formularzu powinny być wypełnione w sposób jasny i czytelny.

    3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej, producent zastrzega sobie prawo obciążenia zgłaszającego uzasadnionymi kosztami poniesionymi w związku z rozpatrywaniem reklamacji, w szczególności kosztami dojazdu.

    4. Przesłanie zgłoszenia w innej formie niż wskazana lub też nie zawierającego wszystkich wyszczególnionych w powyższym formularzu informacji może spowodować wydłużenie procesu reklamacyjnego.

    5. Zgłoszenia gwarancyjne niezawierające informacji o numerze zlecenia/dacie sprzedaży/nr dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.

    6. Weryfikacja zasadności zgłoszenia nastąpi w terminie określonym w karcie gwarancyjnej.

    7. Kontakt z działem serwisu poprzez e-mail serwis@plastimet.com.pl

     

    Przed przyjazdem serwisu należy przygotować wypełnioną kartę gwarancyjną z potwierdzeniem wykonania wymaganych przeglądów i zabezpieczyć dostęp do niesprawnego urządzenia, należy również zdemontować z okna wszystkie elementy dodatkowe ( np. żaluzje, rolety ) nie dostarczone wraz z oknem. Równocześnie zobowiązani jesteśmy do poinformowania Państwa, iż niespełnienie tych warunków skutkować może odmową wykonania naprawy w ramach gwarancji.

    PLASTIMET to marka z

    30-letnią

    tradycją.


    Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "PLASTIMET" Sp z o.o.


    ul. Suwalska 82, 19-300 Ełk, tel: (87) 621-36-06, fax: (87) 621-16-06