Ogólne warunki dokonywania zgłoszeń:
1. Zgłoszenie powinno zostać złożone za pomocą powyższego formularza. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumentację zdjęciową zgłaszanych usterek jako załączniki.
2. Wszystkie pola w niniejszym formularzu powinny być wypełnione w sposób jasny i czytelny.
3. W przypadku bezpodstawnego wezwania do naprawy gwarancyjnej, producent zastrzega sobie prawo obciążenia zgłaszającego uzasadnionymi kosztami poniesionymi w związku z rozpatrywaniem reklamacji, w szczególności kosztami dojazdu.
4. Przesłanie zgłoszenia w innej formie niż wskazana lub też nie zawierającego wszystkich wyszczególnionych w powyższym formularzu informacji może spowodować wydłużenie procesu reklamacyjnego.
5. Zgłoszenia gwarancyjne niezawierające informacji o numerze zlecenia/dacie sprzedaży/nr dowodu zakupu nie będą rozpatrywane.
6. Weryfikacja zasadności zgłoszenia nastąpi w terminie określonym w karcie gwarancyjnej.
7. Kontakt z działem serwisu poprzez e-mail serwis@plastimet.com.pl
Przed przyjazdem serwisu należy przygotować wypełnioną kartę gwarancyjną z potwierdzeniem wykonania wymaganych przeglądów i zabezpieczyć dostęp do niesprawnego urządzenia, należy również zdemontować z okna wszystkie elementy dodatkowe ( np. żaluzje, rolety ) nie dostarczone wraz z oknem. Równocześnie zobowiązani jesteśmy do poinformowania Państwa, iż niespełnienie tych warunków skutkować może odmową wykonania naprawy w ramach gwarancji.